Twój koszyk
Kontakt z nami:   506 703 009

-20% na WSZYSTKO! Kod: RABAT20 + DARMOWA DOSTAWA DZIŚ!⏳

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Reklamacje można składać do 14 dni od momentu otrzymania zamówienia od kuriera. Najważniejszym czynnikiem rozpatrzenia reklamacji jest jednak sporządzony w obecności kuriera (przy odbiorze zamówienia) protokół szkody. Określa on wszystkie niezbędne czynniki wpływające na zasadność reklamacji. W przypadku sporządzenia takiego protokołu w późniejszym miejscu i czasie, może to skutkować nieuznaniem Państwa reklamacji.

Posiadając protokół szkody, należy skontaktować się ze sklepem internetowym www.przytulniej.pl poprzez adres poczty elektronicznej: kontakt@przytulniej.pl Prosimy o opisanie sytuacji, załączeniu protokołu szkody oraz zdjęć produktu oraz podanie numeru zamówienia. 

Wszystkie reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni, które są liczone od momentu jej zgłoszenia. W odpowiedzi sklep internetowy www.przytulniej.pl poinformuje Cię o uznaniu lub nieuznaniu reklamacji, a także przekaże informacje dotyczące dalszych kroków związanych z procedurami reklamacyjnymi, w tym o ewentualnej konieczności nadania zwrotu itp.

Jeśli reklamacja zostanie uznana i zostaną spełnione wszystkie warunki reklamacji, w tym np. zwrot uszkodzonego towaru – pieniądze zostaną zwrócone na Państwa konto w ciągu 14 dni, taką samą metodą płatności, na jaką zdecydowali się Państwo przy opłacaniu zamówienia.

Pragniemy podkreślić, że najważniejszym dokumentem uzasadniającym pozytywne rozpatrzenie reklamacji jest protokół szkody sporządzony w obecności kuriera. Sporządzenie takiego dokumentu, może się także wiązać z nieprzyjęciem dostarczonego zamówienia (jeśli szkody są widoczne już na opakowaniu produktu).

Zwroty

W związku z tym, że wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym www.przytulniej.pl są przygotowywane na bezpośrednie życzenie klienta – nie obsługujemy zwrotów zakupionych towarów. Podstawa prawna m.in.: art. 38 Ustawy o Prawach Konsumenta.

Każdy produkt w sklepie internetowym www.przytulniej.pl posiada cechy określane przez Klienta, takie jak rodzaj produktu, wymiary, materiały wykorzystane do wydruku oraz wybór wzoru grafiki lub zdjęcia nadrukowanego na wybrany materiał. To powoduje, że zastosowanie ma m.in. pkt 3 art. 38 Ustawy o Prawach Konsumenta, który wskazuje, że nie można odstąpić od umowy zawartej na odległość w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia są produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Procedura związana z reklamacjami i zwrotami jest opisana w sposób bardziej szczegółowy w Regulaminie sklepu internetowego www.przytulniej.pl